Benvolguts alumnes, personal administratiu, professores, professors, mares, pares, personal de neteja, visitants de l’institut, autoritats de la nostra ciutat, …

Davant la situació excepcional que vivim, des de l’AFA busquem solucions excepcionals per reduir els riscs sanitaris sense perdre cap altra prestació al nostre institut.

Això ens ha portat a crear la primera cafeteria amb serveis digitals dins d’un institut almenys a les nostres terres.

A partir d’ara es poden demanar els productes via web amb qualsevol telèfon i pagar en monedes virtuals per evitar la manipulació de diners (tant bitllets com monedes) i a la vegada demanar per emportar per part de tota la nostra comunitat educativa.

Com ho farem ?  Amb eines en línia via telèfon mòbil i accedint a la carta digital de la cafeteria i pagament en línia via VERSE, aplicació totalment gratuïta i utilitzable per menors d’edat amb consentiment dels seus pares o tutors legals. 

Està clar que en aquest cas l’ús de la tecnologia ens aporta unes prestacions que faran que la nostra cafeteria, en el decurs de la tercera setmana d’octubre i per tal de complir la normativa vigent, es transforma literalment en un servei TAKE AWAY, que sí compleix la normativa i podrà seguir oberta.

Això vol dir que qualsevol de vosaltres podrà demanar la comanda per emportar a l’hora dels patis o al temps lliure, en el cas del professorat i altres membres de la comunitat educativa, seguint les següents simples instruccions:

·         ALUMNES: en fer la comanda caldrà indicar al camp d’observacions el vostre nom i cognom i HORA de recollida (és a dir 9:50, 10:15, 12:25, 12:35) per tal que el personal de la cafeteria ho tingui a punt d’entregar.  A continuació,  cal pagar amb l’aplicació VERSE, posant en el text de pagament NUM COMANDA  i de nou el vostre nom i l’hora de recollida.

·         PROFESSORS i PAS: igual que els alumnes però indicant si és JA (recollida immediata)  o a una hora determinada.

AGRAIRÍEM que tothom faci un ús responsable de l’aplicació, respectant sempre el personal de la cafeteria i abstenint-se de fer comandes que després no siguin reals.  Tot i que només es prepararan les comandes pagades prèviament, fer això pot generar dades que podrien molestar en l’ús real de l’aplicació.